Top five things I miss the most.


En lista på saker som alltid försvinner. Jag vet inte om det här är en vanlig lista, men i det här hemmet är det dessa fem saker som sällan finns tillgängligt.

5. STRUMPOR.
En klassiker. När jag flyttade hemifrån tänkte jag att nu fasen ska inte en enda strumpa försvinna. Men när jag flyttade hem igen saknades det massor. Where the heck did they go?! Sitter nu i stora, rosa och röd-randiga fluffraggsockor.

4. HÅRBORTTAGNINGSRULLE.
Hittar den aldrig när jag behöver den. Trots att vi har fem stycken lite varstans i huset. Inte kul att ha två vithåriga hundar när 80% av garberoben är svart. .__.

3. PARAPLY.
VAR TAR DE VÄGEN? Jag har seriöst tappat bort och köpt fem paraplyn. Men självklart finns det inga paraplyn när det börjar regna. Var är ni?!

2. GAFFLAR.
Vi har lika många skedar som knivar som gafflar. Men vi verkar vara en gaffelfamilj. Vi älskar gafflar. Jag antar det iaf, för när man väl behöver en finns den aldrig i besticklådan.

1. BOBBY PINS/HÅRNÅLAR.
Jag. Blir. Galen. Vet inte hur många gånger jag har köpt 20-pack bobby pins. Jag måste ha köpt 200 stycken och jag har tre framför mig, de enda jag kunde hitta. Var ligger detta berg av hårnålar jag inte kan hitta? Och hur svårt ska det vara att hålla koll på dem?


Kommentarer
Postat av: Linnéa Haver - foto och design.

Bloglovin? <3

2009-09-23 @ 11:13:24
URL: http://linneahaver.blogg.se/
Postat av: jennifer

Hoppas du får en jättebra dag:)



KRAM

2009-09-23 @ 12:01:12
URL: http://jennifersoderlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Emelie Joy

Jag är 20 år och jobbar som illustratör, webutvecklare och barnvakt. Det här är min virtuella dump där jag lägger upp saker jag hittar på da intrawebz samt illustrationer jag jobbar med. Och livet .^,^.

RSS 2.0