First!

Porträtt jag gjort av Madde
Omg, nu är det dags igen. Jag har saknat bloggandet lite. Men jag är ju så jävla dålig på att hålla igång dem under en längre tid. ._.

Jag antar att det tar ett tag innan jag kommer igång på riktigt, men jag hade tänkt blogga om lite allt möjligt. Random shit jag hittar på da intrawebs och illustrationer jag jobbar på .^,^.

Kan ju passa på och göra reklam för min hemsida. Där finns det lite information om porträtt jag kan rita mot betalning :3

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Emelie Joy

Jag är 20 år och jobbar som illustratör, webutvecklare och barnvakt. Det här är min virtuella dump där jag lägger upp saker jag hittar på da intrawebz samt illustrationer jag jobbar med. Och livet .^,^.

RSS 2.0