Bowling!


Emelite och Agnes (jag försökte få henne att boka som Idol-Agnes) intar bowlingbanan klockan 16:00 och jag är förberedd! Jag tänkte inte klä mig som bruden till höger (vem fan bowlar i minikjol?) utan jag kör på BOWLINGSKJORTA! Eller, en kortärmad skjorta iaf. Min familj är inte så intresserade av bowlingskjortor.

Tänkte köra en liten "dagens outfit" med min snygga bowlingskjorta, men jag orkar inte hitta kameran. Ni får väl skapa er en inre bild helt enkelt. DET ÄR NICE iaf.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Emmelist

haha ja visst ser det roligt ut :D du är så välkommen till skogen anytime :D



vad gör du idag då?

2009-09-19 @ 15:06:45
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Lama

Svar: ja det är hon verkligen!

2009-09-20 @ 18:24:06
URL: http://columbine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Emelie Joy

Jag är 20 år och jobbar som illustratör, webutvecklare och barnvakt. Det här är min virtuella dump där jag lägger upp saker jag hittar på da intrawebz samt illustrationer jag jobbar med. Och livet .^,^.

RSS 2.0