Första bilscratchen


Åh det är så sjukt pinsamt. Jag skulle göra en backandes u-sväng ur en garageuppfart och såg inte de stora stenpelarna som markerar uppfartens öppning. När jag såg repan höll jag på att dö lite inombords. Helt jävla enorm.

At the moment of impact så skulle jag nog göra vadsomhelst för att gå tillbaka 5 sekunder i tiden. Jag är så van att trycka ctrl+z när jag gör ett misstag. Men det funkar inte riktigt så i verkliga livet, apparently. Nu är den där repan där. Det går inte att fixa om man inte köper en ny stötfångare.
 
CRTL + Z CRTL + Z CRTL + Z CRTL + Z

När jag kom hem gråtandes av skam och visade mamma sa hon att det kan bli bättre om man tvättar repan. Och fy fan vad bra det såg ut när det var blött! Man såg knappt repan. Jag orkar inte springa ut och ta bild, men jag hittade några bilder på internet som liknade rätt mycket:

Före mirakelvatten

foto: totalcarcrashes

Efter mirakelvatten

foto: declan mccullagh

IT WORKS EVERY TIME! CALL NOW !!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om Emelie Joy

Jag är 20 år och jobbar som illustratör, webutvecklare och barnvakt. Det här är min virtuella dump där jag lägger upp saker jag hittar på da intrawebz samt illustrationer jag jobbar med. Och livet .^,^.

RSS 2.0